Jeśli pod koniec tygodnia wypełnionego pracą i codziennym pędem , towarzyszy  Ci uczucie  sztywności, napięcia i ściśnięcia całego ciała, masz wrażenie, że wnętrze Twojej głowy jest opuchnięte i napiera na czaszkę od środka, przy czym szczególny dyskomfort odczuwasz w okolicy czoła i gałek ocznych.

Z drugiej strony czujesz nacisk od zewnątrz, jakby Twoją głowę oplatała zaciskająca się obręcz boli Cię kręgosłup – szczególne napięcie, a być może także ból, odczuwasz  w okolicach szyi, karku i w dole pleców cieszysz się na dwa dni odpoczynku, ale mentalnie nadal nie możesz wyjść z pracy, nieustannie analizując wydarzenia z minionego tygodnia.

Równocześnie planując już zadania czekające na Ciebie od poniedziałku czujesz, że Twoje ciało potrzebuje ruchu, jednak masz wrażenie, że brakuje Ci energii nawet do położenia się na kanapie masz wrażenie, że weekend jest zbyt krótki, żeby odpocząć i nawet przyjemne plany weekendowe urastają do rangi kolejnych obowiązków czujesz ogólne rozbicie i rozdrażnienie wtedy serdecznie zapraszamy Cię na  sesję relaksacyjnej jogi, prowadzoną w naszej pracowni w piątkowe popołudnia.

relaks

Rozpocznij weekend w wyjątkowy sposób, poświęcając tylko sobie 90 minut, w czasie których:

  • zatrzymasz się w chwili obecnej,
  • wyciszysz męczący potok myśli,
  • fizycznie odpoczniesz,
  • głęboko rozluźnisz i zrelaksujesz ciało,
  • poznasz techniki relaksacyjne,  które będziesz mógł wykorzystać  także w codziennym życiu.

Zajęcia jogi relaksacyjnej skierowane są do osób na każdym etapie praktyki – zarówno zaawansowanych, jak i tych dopiero rozpoczynających swoją przygodę z jogą.

Praktyka oparta jest na wyciszających ćwiczeniach oddechowych i na harmonijnie prowadzonej sekwencji asan. Dominują pozycje wykonywane w leżeniu oraz pozycje siedzące, pasywnie otwierające i rozluźniające ciało.

Dla sesji relaksacyjnych charakterystyczne są długie czasy pozostawania w poszczególnych asanach wykorzystywanie różnorodnych pomocy pozwalające na jeszcze pełniejsze otwieranie ciała przywiązywanie szczególnej uwagi do synchronizacji ruchu z oddechem koncentracja na chwili obecnej.

Osiągnięcie pełnego relaksu ułatwia towarzysząca praktyce, wyciszająca muzyka oraz naturalne, kojące nerwy oświetlenie aromatycznych świec.

Rozkład zajęć

Jak zacząć

Rodzaje zajęć